SEO optimering. Lad vores specialist i SEO guide dig

SEO specialisten som hjalp SWISS Masai

Her på vores hjemmeside havde vi altid et godt publikum, og det er faktisk lidt af en kunstart at tiltrække de helt rigtige besøgende, eller bliver alle parter bare skuffede. Og til det formål havde vi en seo-specialist.

Her beskriver han sit arbejde.

” Vores webudvikling foregik altid i overensstemmelse med Googles retningslinjer for hvad Google vil præsentere for deres søgende, som et godt produkt. Det vil sige en så ren kode som muligt, hurtige loadhastigheder, mobil responsive hjemmesider, tjek på linkstrukturer og generel sidearkitektur. seo specialist
Men søgemaskinemaskineoptimering (SEO) er mere end det tekniske på en hjemmeside. Det er også markedsføring. Og der har vi hos Swissmasai vores helt egen seo specialist ansat: http://jimihove.dk/seo-aarhus/ )
Han bistod på vores side om vores helt specielle sko med discipliner som: linkbuilding, optimering i forhold til bouncerate, sessionsvarighed, CTR og andre metrics som Google også bruger i forhold til at teste på hjemmesiders User Experience. Hvis den generelle User Experience er god på din hjemmeside, bliver du ranket højere af Google.

Hvad er SEO mere præcist ?

SEO er en forkortelse af ordet ( Search Engine Optimization) og betyder kort fortalt at man optimerer sin hjemmeside så Google foretrækker at rangere din hjemmeside over dine konkurrenters hjemmeside i deres søgemaskine.
I gamle dage på nettet var dette ensbetydende med en masse spam, da det var nemt at snyde Google` s algoritme. Og derfor har SEO i manges øjne fået et blakket ry.
Dem der ligger i top på økonomisk givtige søgninger og tjener millioner af kroner om året via SEO optimering har dog et andet syn på disciplinen: Det er simpelthen ikke noget de kan undvære i deres marketingmiks.
SEO handler om, udover linkbuilding og UX metrics, også om at finde de rette søgeord. At finde de rette søgeord, handler om at finde de søgeord som dine kunder bruger. Ikke hvad du nødvendigvis tror de bruger, men hvad der rent faktisk søges mest efter på nettet.
Vi undersøger også om hvor stærk konkurrencen er i dit marked. Er du klar på at kæmpe om de søgeord, eller skal vi kæmpe om de såkaldte lavthængende frugter ?
De lavthængende frugter indenfor søgeordsanalyse, kan være ord som konkurrenterne ikke har opdaget endnu at der er trafik i, men som du med en beskeden indsats kan gå ind få omsætningsgivende trafik på.

Hvad koster SEO?

Som i så mange andre fag svinger prisen meget efter den kvalitet du får. Hos nogle SEO eksperter betaler du 3-4000,- kr i timen, hos andre kan du slippe med 200,- kr i timen. Dem til 200,- kr i timen laver måske flere problemer på din hjemmeside end de løser, det er set før. Og dem til 3000,- kr er ret sikkert, rigtigt gode, og kan skabe en masse værdi, men ofte betaler man også for mærket.
Præcis som når man køber en Mercedes. Jo, den er bedre. Men du betaler også for at der står Mercedes på bilen.

Du kan se anbefalingerne på hans private LinkedIN side her : https://dk.linkedin.com/in/ejendomsservice
På trods af hans bemærkelsesværdige resultater kan du få hans SEO specialistviden igennem Swissmasai for kun 750,- kr i timen eks. moms.

Kilder:

SEO: A Comprehensive Guide for Beginners

https://moz.com/beginners-guide-to-seo
Kontakt os nu og lad os se sammen på dit projekt. Fordi webudvikling uden synlighed i søgemaskinerne er godt, men ikke perfekt.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *